Tai – daug salų turinti valstybė, kurioje bet kokio daikto logistika visuomet yra kupina iššūkių. Ši šalis lengvai pasiekiama Vokietijos magistralėmis arba keltais, o keliaujant iš šiaurės, Švediją su Danija jungia tiltas.
Konkretus kelionės į Daniją būdas sprendžiamas įvertinant krovinio ypatybes bei galutinę maršruto stotelę. Pavyzdžiui, jeigu krovinio maršrutas yra Danija–Klaipėda, neretai ekonomiškai naudingiau yra rinktis kelionę keltu. Tačiau jeigu maršrutas yra Danija–Kaunas, patogesnė ir greitesnė alternatyva – kelionė Lenkijos magistraliniais keliais. Žinoma, kartais įmonės veža į Daniją prekes iš Kauno ar kitų vidurio Lietuvos miestų bei naudojasi keltu – pasiekti Kopenhagą naudojantis tik magistraliniais keliais, priklausomai nuo tuo metu vykstančių remontų, gali trukti netgi ilgiau nei pasinaudojus keltu.
„Siramis“ maršrutu Lietuva–Danija įvairius krovinius gabena visais įmonės transporto parke esančiais sunkvežimiais. Čia – daugiau nei šimtas aukštus ekologijos reikalavimus atitinkančių „Volvo“ vilkikų bei įvairių tipų puspriekabių. Įmonė veža į Daniją net iki 3,05 m aukščio krovinius – tam naudojamos specialios „mega“ puspriekabės. Galimas ir pavojingų krovinių gabenimas į Daniją, nes visi įmonės darbuotojai turi specialius ADR pažymėjimus, leidžiančius vežti tokias siuntas
Nors šalies geografija, žvelgiant į žemėlapį, yra sudėtinga, krovinių pervežimas į Daniją nėra išskirtinis, lyginant su kitomis šalimis. Tai Europos Sąjungos narė, priklausanti Šengeno zonai, tad muitinės procedūros gabenant krovinius iš kitų ES valstybių nėra aktualios. Pagrindinis šalies miestas yra Kopenhaga – gyventojų sostinėje ir jos apylinkėse yra šešiskart daugiau nei antrame pagal dydį Orhuse. Kopenhagoje yra ir didelis oro, ir jūrų uostas, tad daug logistikos kelių susikerta būtent ten.