Estija yra daugiausia nuo nepriklausomybės atkūrimo paskutiniame praėjusio amžiaus dešimtmetyje pasiekusi Baltijos valstybė. Šios šalies bendro vidaus produkto (BVP) bei kiti rodikliai netruko priartėti prie Europos Sąjungos vidurkio, o HDI indeksas yra aukštas net lyginant su viso pasaulio valstybėmis. Estija, kaip ir Latvija bei Lietuva, praėjus mažiau nei 15 metų įstojo į dvi svarbias tarptautines organizacijas – Europos Sąjungą bei NATO. Buvimas ES ženkliai prisidėjo prie šalies konkurencingumo.
Estija patenka į didžiausių eksporto iš Lietuvos partnerių dešimtuką. Krovinių pervežimas į Estiją, lyginant pagal apimtis, yra mažesnis nei į Latviją, Rusiją, Lenkiją, Vokietiją ir dar kelias valstybes.
Visų pirma, tai labai nedidelė rinka – net už Lietuvą mažesnė daugiau nei du kartus. Tad nors šios šalies gyventojų perkamoji galia yra didesnė, ji dar ne Šveicarija ar Norvegija.
Maršrutu Lietuva–Estija „Siramio“ vežėjai vyksta kiekvieną savaitę. Į šią šalį kroviniai gabenami ne tik iš Lietuvos, bet ir iš kitų Europos valstybių – Ispanijos, Prancūzijos, Vokietijos ir t. t.
Nors Estija turi ne vieną salą, daugiausia krovinių gabenami į didžiuosius šalies miestus – Taliną, Pernu, Tartu.
Per daugiau nei 20 metų teikiant transporto paslaugas, „Siramis“ gerai pažino visas kaimynines valstybes. Maršrutai čia sudarinėjami labai sparčiai, o įmonės siūloma papildoma paslauga – krovinių sandėliavimas strategiškai puikioje vietoje prie Panevėžio aplinkkelio (pusiaukelėje tarp Vilniaus ir Rygos) – klientams yra labai naudinga.
Klientams „Siramis“ užtikrina didžiausią įmanomą krovinio saugumą – kiekviename vilkike yra GPS siųstuvai, tad siuntos ekspeditoriai gali matyti realiu laiku ir tiksliai informuoti apie jos atvykimą į reikiamą vietą. Norint riziką sumažinti iki praktiškai nulinės, krovinį galima papildomai apdrausti – „Siramio“ specialistai mielai tarpininkaus šioje srityje ir pasiūlys geriausią kainos ir kokybės santykį atitinkančią paslaugą.