Maršrutas Lietuva–Lenkija nėra pats mėgstamiausias tarp vietos vairuotojų. Nors jis trumpas, o pagrindiniai šalies miestai sujungti naujomis magistralėmis, kai kuriuose rekonstruojamuose ruožuose galima įstrigti ir sugaišti nemažai laiko. Todėl krovinių pervežimas į Lenkiją didele dalimi priklauso nuo ekspeditoriaus – ar jis tinkamai suplanuoja maršrutą bei padeda vairuotojui.
Daugiau nei 20 metų patirtis mums leidžia užtikrintai teigti, kad maršrutus planuojame atsakingai, numatome daugelį galimų nesklandumų ir klientui labai tiksliai galime įvardyti laiką, kada jo krovinys bus pristatytas į vietą.
„Siramis“ veža į Lenkiją įvairaus tipo prekes: maršrutu Lietuva–Lenkija, vis Europa - Lenkija gabenami tiek pilni (FTL) kroviniai, tiek ir daliniai. Visi įmonės vilkikai yra modernūs, patikimi ir aukštus „Euro“ reikalavimus atitinkantys „Volvo“, o puspriekabės – sustiprintos bei turi XL sertifikatus. Analogiškai ir priešinga kryptimi: ir pilni, ir daliniai kroviniai iš Lenkijos keliauja į Lietuvą ir visą Europą kiekvieną savaitę.
Maršrutu Lietuva–Lenkija ar atvirkščiai gali būti gabenami ir pavojingi kroviniai. Visos „Siramio“ transporto priemonės bei vairuotojai turi ADR sertifikatus – tik su jais pavojingų prekių pristatymas iš Lenkijos yra įmanomas. Įmonės vairuotojai reguliariai atnaujina savo žinias bei kelia kvalifikaciją – tai būtina norint teikti kokybiškas paslaugas.
Bene dažniausias miestas, iš kurio į šią šalį gabenami kroviniai, yra Vilnius. Lenkija yra palyginti netoli nuo Lietuvos sostinės ir čia bei jos apylinkėse pagaminama labai daug eksportuojamos produkcijos. Tačiau apskritai maršrutas Lietuva–Lenkijayra vienas populiariausių tarp šalies vežėjų – vertinant pagal eksporto rinkas, Lenkija paprastai būna pirmajame trejetuke.
Lenkija taip pat yra didelė eksportuotoja. Šalyje gyvena apie 40 mln. žmonių, o vidutinis atlyginimas gerokai mažesnis už Europos Sąjungos vidurkį, tad Lenkija neretai pasirenkama kaip vieta didelių įmonių gamykloms.